Cei 80.000 de oameni care au participat luni seară la prezentarea oficială a lui Cristiano Ronaldo la Real Madrid reprezintă un record și confirmă faptul că transferul portughezului este cea mai mare lovitură de marketing din istoria fotbalului. Real Madrid a plătit 94 de milioane de euro pentru a-l aduce pe Ronaldo de la Manchester United, dar această mișcare aparent sinucigașă pe plan financiar a fost calculată perfect de Florentino Perez. S-a vorbit de un an și jumătate până la amortizarea sumei, dar noile estimări reduc durata până la maximum un an, iar cele mai optimiste susțin că deja până la intrarea în 2010 acest lucru va fi posibil. Aceasta pentru că, numai din vânzarea de tricouri se așteaptă să se obțină 85 de milioane de euro pe durata a șase-nouă luni, un tricou costând 85 de euro. În doar două ore de la prezentare s-au vândut deja 2000.
Jumătate din contractele de imagine revin clubului Real va câștiga o groază de bani și din contractele de imagine ale jucătorului, întrucât acesta are stipulat în înțelegerea dintre el și club să cedeze 50 la sută din valorea acestora. Ronaldo are contracte cu Banco Espirito Santo, Soccerade (compania de băuturi răcoritoare la care este acționar), Castrol și Clear (șampon), iar acum, ajungând la Real, va intra în orbita Nike. De asemenea, colaborează pentru spoturi publictare cu Pepsi, de la care primește șapte milioane de euro.
Figo nu a vândut niciun tricou în prima zi Se știe politica de marketing a președintelui Florentino Perez încă din perioada primului său mandat, când tradiția era de a aduce un nume mare pe sezon. Interesant este că primul „galactic”, tot un portughez, Luis Figo, nu a vândut niciun tricou în prima sa zi ca jucător la Real, iar francezul Zidane a vândut doar 300. Doar tizul lui Cristiano, brazilianul Ronaldo, a vândut 2000 de exemplare, e drept în 10 ore, față de numai două ale portughezului. Peste toți rămâne lider David Beckham, cu 8000 de tricouri epuizate într-o singură zi. 171 de minute la știrile TV Cristiano Ronaldo a fost luni cel mai mediatizat personaj pentru televiziunile din Spania. Știrile în cadrul căruia s-a vorbit despre el au însumat o cifră record de 171 de minute, până și posturi din Catalunya acordând un total de 36 de minute evenimentului din tabăra dușmanului.
Atras de un fotomodel care și-a pus la vânzare virginitatea pe net
La concertul lui Elton John de la Lisabona, Cristiano Ronaldo a apărut alături de o altă frumusețe, modelul italian Raffaella Fico, devenită celebră mai ales după ce a anunțat pe internet că este dispusă să-și vândă virginitatea pentru un milion de euro, după care a scăzut la 850.000. „A fost o glumă”, a spus Raffaella, care a primit însă mii de propuneri, unele la sume cu adevărat impresionante, dar totuși departe de solicitările sale.
270 de milioane euro estimează specialiștii că poate câștiga Real în cei șase ani de contract ai lui Ronaldo numai din vânzarea de tricouri. La această sumă urmează a se mai adăuga alte cel puțin 150 de milioane din exploatarea a jumătate din drepturile de imagine ale lui CR9
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER